Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, August 27, 2009

Salam Ramadhan

Selamat berpuasa..
Seronok Ramadhan kali ni, kerana insyallah boleh jadi macam lelaki..
Tak payah ganti weh.. (Kalau dapat penuh la..)

Dah 6 hari puasa..
Setakat ni steady je..
Cuma kurang kebolehan bersesak-sesak di pasar ramadhan dan kecenderungan untuk tidur sebelum berbuka itu amatlah tinggi..
Petang je jadi lembik sikit..
Pegi pasar ramadhan pon bisa pitam.. waduh!!

Malam ni, mau pulang ke kampung halaman selepas dekat 5 bulan lupa daratan..
Bestnya.............
Pakcik bas, bawak elok2 ek malam ni..
Kalau mengantuk bagitau, kitorang ganti, takde hal..
Tak sabar nak bersahur & berbuka di rumah bonda..
Walaupun dah dapat mengagak, akan di-pau habis-habisan oleh adik-adik..
Takpe la.. dulu kaklong takdak nak pau sapa..
Untung la hangpa..

Selamat menunaikan ibadah puasa tahun ini, semoga lebih baik dari tahun sebelumnya..

Tata!

Wednesday, August 26, 2009

Assalamualaikum..

Lama..

Memang dah lama gua tak update.. Tapi tu tak penting sangat..

Yang penting skarang ni gua tak puas hati!

Watak kegemaran gua kena langgar bas.. huwaaa!!

Season 6 tak keluar lagi..

Gua nak tgk sekarang!!



Oo.. Lupa nak cakap.. Cite Grey's Anatomy la.. ☻☻
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...