Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, November 20, 2012

he's officially walking!

tahniah anakku.
irsyad dah berjalan lebih dari sepuluh langkah baru jatuh.
nampaknya kamu boleh berjalan awal sikit dari abang irfan.
tapi gigi masih 2 je. takpe.. nanti2 boleh tumbuh kan?
jom kita pegi cari kasut yang sesuai.
kurang penat la pegi jalan lepas ni sebab tak payah dukung dah.
8kg tu sekarang.. tercabut besi kat bahu! ☻☻

Monday, November 12, 2012

Happy Birthday Irsyad!

Happy birthday my baby Irsyad.
You are so lucky, having a beautiful date to celebrate every year.
Irsyad dah setahun, ummi yang emosi. Betapa cepat anak2 membesar.
Tak lama lagi mesti Irsyad dah boleh berjalan dengan cekap. Sekarang dah boleh setapak dua.
Dah boleh cakap dah, nah, nak. Nanti mesti banyak mulut macam abang..

Semoga awak jadi anak yang soleh, berjaya di dunia dan akhirat.
♥♥ We love you sooooooo much! ♥♥

Wednesday, November 7, 2012

Tuesday, November 6, 2012

Travel Changing Diaper Pad/ Lapik Stroller

Dah terima 6 pelapik baby ni.. Sungguh berpuas hati! Memang sangat sesuai dibuat hadiah untuk kawan2 yang ramai nak bersalin hujung tahun ni.

Thank Aziyana!





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...