Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, September 29, 2010

hanya dia ubatnya..

hari ni frust sangat..
frust dengan kehilangan barang berharga..
atau mungkin barang tu ada, tapi dah lupa mana letaknya..
selama ni assume ada disitu, tapi sebenarnya tak ada..
nak mencari taktau perlu mula dari mana, maklum la dah banyak kali pindah2..
sedihnyaaa!!!

untuk kurangkan sedih, mari cerita tentang bintang hati.. ☺

fakta tentang irfan:

1) suka gila dengan kunci, laptop, kucing, plastik, botol, dan paling minat tahap gaban -> handphone. bila dengar orang cakap telefon, tengah menyusu pon sibuk nak pusing.. dengar orang sembang kot..

2) suka garu, tenyeh muka.. selalu sangat luka2..

3) suka buat muka geram sampai terkeluar lidah.. lawak gila ok!

4) skill terbaru, berdiri dan melangkah sikit2 sambil tolak kerusi rotan bulat kecik kat umah..

5) sebelum ni jarang sangat poo-poo walaupun dah makan.. hari wajib adalah isnin dan selasa.. tapi start sabtu lepas sampai hari ni, tiap2 hari pulak..

6) kalau nampak gua je dia hulur tangan suruh ambik.. walid pon dia buat dek.. tapi kadang2 kalau ramai2 pegang, ummi sendiri pon dia lupa..

7) volume suara sangat nyaring.. senang je nak kasi itu suara keluar, jelir lidah depan dia..

8) perkara pertama orang akan tegur tentang irfan adalah bulu mata dan taik lalat.. mahal tu!




tengok apa kat tangan tu --> plastik & botol..



pose istimewa dari saya..



sangat terrer semua shortcut, dia tekan2 sampai terus hibernate..



pantang lepa, kunci mesti masuk mulut..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...