Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, June 8, 2012

my two 'i's

sejak baik sakit, rasa macam banyak benda berubah.


untuk irsyad, stok susu yang penuh peti ais dulu dah tinggal peti ais je.
mujur dia dah makan dan susu yang ditinggal pon selalu tak abis.
so dapat la kumpul balik stok slow-slow.

irfan pulak dah besar sangat rasanya. tinggi bukan main.
kena shopping baju baru sebab banyak dah kecik. gonjeng je kalau pakai.
dia dah berhenti secara rasmi dari nenen. ada dekat sebulan kot.
dia kata taknak sebab ada susu. good. takyah susah2 sapu benda pelik2 kat situ..
tapi rasa agak sedih sebab selalu tak heran ummi dah.
kalau orang sekeliling dia ramai, ummi langsung tak cari.
ok, aku kena redha sampai bila nak kepit dia celah ketiak kan.
lagi besar nanti lagi la..

ada jugak sekali dua ummi syahdu nangis time nak tido. hahahaha.
di kala sedih tu teringat, nasib baik ada adik.
tapi nanti bila adik dah besar? kena ada adik lain lagi la nampaknya.. hehehe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...