Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Monday, June 8, 2009

Memang tepat pilihan gua..

Balik kerja gua selalu pening+mengantuk macam telan pil tidur+badan lemah macam orang demam.
Semenjak dua menjak ni je baru jadi..
Gua suspek pembawakan, tapi kadang2 sangsi juga..
Betul ke memang gua tak larat atau secara indirectnya buat2 tak larat..
Kalau gua buat2 pon mana ada orang berani syak, kiranya mmg alasan kukuh teramat..
Masa tengah baring tadi pon, gua sibuk analyze kondisi badan..
Tapi secara jujurnya, gua bukan sengaja buat2 macam tu..
Ish.. complicated sungguh!

Baju selonggok, lepas balik Surabaya cuba dikemas.. tapi akibatnya muka gua jadi pucat selepas cubaan melipat tu..
Kenapa?? Kenapa??
Jadi, gua pon terpaksa melayan badan yang lembik dengan tidur..

Tapi yang paling menyentuh kalbu tahap tertinggi..
Tiba2 gua terjaga, kaka kat sebelah..
Pusing je badan, baju yang banyak gile tu dia dah lipat..
Hadoiiii.... rasa macam nak nangis terharu la kiranya!
Selama ni dia tak pernah buat kerja tu..
Dan gua faham, lelaki kerjanya macam mana..

Memang confirm pilihan gua tepat!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...