Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, June 16, 2009

Surabaya - (update versi malas)


Perjalanan 2 jam 40 minit kot, dihabiskan dengan buat taik mata..


Kami di Hotel Bromo Permai. Semua jakun sbb sejuk, cakap mulut keluar asap.
Tak guna, pemanas air bilik gua tak menjadi, sejuk gila gaban nak mandi.
Tapi mandi jugak, sambil menjerit nyanyi lagu Negaraku.


Pemandangan Gunung Bromo. Gunung berapi tu kawan2..


Pemandangan lagi, cantik woo.. (walaupun gua pon hanya tgk gambar sahaja, sedih!)


Jeles gua tak dapat pegi wei!!.. huwaaa!


Matahari terbit, gua tengah membuta masa ni..


Memang gua jeles, tapi tido pon best gak!


Semua seronok berposing. Nampak kuda kat bawah tu?
Tu sebabnya gua tak dapek nak ikut..

Ya, kuda itu gua tak dapat naik. Terima kasih.


Orang kata ni gambar super impose. Mana ada, real neh!!


Boleh buat wallpaper ni..


Ni pon boleh..


Ini dia yang dinamakan Suroboyo.
Tempat lain gua malas nak cerita, yang paling best Gunung Bromo tu je..
Tapi gua jeles tak dapat ikut, jadi malas nak update yang lain.
Chow!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...