Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, July 15, 2008

Hari ke-4 bergelar isteri..

Hui... dah lama tak tulis neh, tetiba ari ni pg cc sbb nak siapkan MAPS kan.. Alang2..
Hari ni masuk 4 hari aku bergelar puan.. hahahhaa... giler lah! sebenarnya rasa sama, takde beza sgt melainkan tido ada bantal peluk best! hhahahahahhaa
Masih dlm stage meng-ejas diri.. asyik rasa cam dok sorang lagi samp mak gua bising..
skang aku kene tanya suami nak apa, haus ke, lapar ke, ngantok ke..
seme kene siapkan.. mak aku cakap.. jgn buat dek je..
esok kitorang akan balik KL utk get ready kenduri sana plak.. cam malas je nak balik sbb best dok kampung lama..
well, cite pasal akad nikah, kenduri seme tu aku akan detailkan nanti..

tunggu...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...