Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, December 16, 2009

nama saya Rayyan Imran



Masa ambik gambar ni umurnya tak sampai 24 jam..
Comey bebenor!!

Tahniah mommy Ezrina..
Bila teringat zaman skolah dulu2, mcm tak percaya hang dah ada anak..
Aku pon bakal menyusul neh.. Tapi yg tak best, nanti anak hang kira tua setahun..
Tak boleh la satu kelas macam kita dulu.. ☺☺

Untuk semua tips yang diberikan, tenkiu!!
Dia boleh cerita detail utk insan yang sedang nervous seperti gua ni..
Maklum la, baru je lalui..
Semua persoalan mengarut dalam kepala hotak, gua tanya.. hahaha..
Selalunya kalau gua tanya orang lain, yg dah lama bersalin, jawapan diorang tu macam general gila.. tak menepati kehendak gua yang memerlukan penjelasan detail ni..

Jaga baby elok2 beb..
Masa pegi umah dia tu parents dia tak sampai lagi..
Budak tu bunyi sikit kitorang dah panic.. serius taktau apa nak buat!!
Gila la..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...