Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Monday, December 21, 2009

pegi tengok.. tak rugi beb!

sape belom tengok Avatar?? gua sarankan pegi tengok.. gua tengok kat Ipoh Parade semalam tanpa mengetahui sinopsis, sape pelakon, hatta berapa ringgit harga tiket sekalipon.. hehe.. masa kaka ajak tengok, gua setuju dengan sedikit ragu2.. dalam fikiran ingat citer kartun ape la ni.. hadap je la..

tetapi sesungguhnya selama hampir 3 jam cerita berlangsung, gua langsung tak mengantuk malah sangat excited sekali.. malangnya pandangan mata gua agak terhad dengan kadar kerabunan 125 2-2 belah mata tanpa contact lens/cermin mata.. kalo mata gua clear mesti lagi best.. isk isk isk.. kena repeat ni..

gua baca dalam paper kos pembikinan 800 juta.. patut la.. gempak gila dia punya 3D.. pendek kata, tengok jangan tak tengok!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...