Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, January 13, 2010

ouch!

hari selasa kami tak perlu susah pikir mau makan di mana.. (dinner)
pasar malam dekat rumah ada..
maklum la sekarang dah jarang masak..

jalan2, tempat orang jual daging, nampak macam best je kalau buat kari.. kata kaka..
daging yang part tulang2 tu.. isi pon banyak juga..
jadi setuju untuk beli dan masak kari la gua semalam..

baik punya masak, tinggal part nak masuk daging, garam, gula je..
tiba2 zass!! jari manis tangan kiri dihiris dengan brutal sekali..
hehe.. macam gempak..
gua nak hiris daging terakhir.. kebetulan part yg ada lemak2 tu.. liat la sikit..
hasilnya, siap kulit terangkat lagi, dah nampak darah banyak gile, kulit lak cenggitu, gua jerit la sekuat hati.. Abang!!!!!!!!!!!!!!

kaka ingat nak aku beranak dah.. hehehe..

well.. gua nangis gile..
nape tah.. sakit takde la macam jari putus pon.. tp sedih lain macam..

jadi, ada satu kemusykilan kat kitorang semalam..
baru luka sikit dah nangis macam ni, nak beranak nanti macam mana????

terus gua takleh tido pikir itu hal..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...