Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, November 16, 2010

ilsya hijab



tudung yang di-order dah sampai..
bukak bungkusan, terus tukar dan-dan tu jugak.. hehe.. (jenis tak sabaq ni)
lagi satu jakun sebab mana penah pakai tudung belit lilit bagai ni..
1st time try nyah!

kain sangat sejuk, sedap dan terletak..
boleh adjust ikut labuh mana suka..

takut balik ni cik abang dengan irfan tak kenal je.. hehe..

kalau sesapa teringin boleh usya² kat sini ye..

malam ni cek nak balik kampung..
salam aidiladha semua..

nota kaki: gambaq nampak double chin. muka bulat gila. takpe ni fesyen raya haji. ♥♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...