Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Saturday, June 7, 2008

Cuti je la!!!!

Di hari sabtu yg indah dan permai.. Di sungai petani tempat tumpah darah aku..
Aku ke opis TM iaitu tempat keje mak aku..
Dengan semangat wajanya nak siapkan keje2 aku yg terbengkalai sbb terpaksa cuti lama..
aku ttp tak boleh lupakan sepenuhnya keje2 aku tu..
dgn penuh tanggungjawab nak siapkan jugak mana yg bole..

tapi!!! niat murni tu terbantut!!

* dah siap bwk laptop, cucuk LAN cable tp takleh masok network
* try punya try (dgn bantuan tunang aku.. dpt instruction dr sms je sbb dia odw ke langkawi cuti2 mesia) tukar2 ip.. last2 dapat masok..
* bila dah masok network bukak la securevpn dan login, lps.. tp tak dpt remote pc opis!!!!!!!!

geramnya aku!!! mungkinkah aku off pc tp x ingat? seingat aku, aku hanya off monitor..
atau berlaku blackout dan terpaksa mintak tolong sesapa on kan balik??
mana la ada org kat opis sabtu2 camni.. huwaaaaaa....

so kesimpulannya, kalo dah cuti tu buat la cara cuti..
nampaknya aku terpaksa bertolak ke kl sehari lebih awal, so ada masa utk aku siapkan keje hari selasa sebelum masok keje semula rabu...

kesian.......
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...