Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Friday, November 20, 2009

tajuk apa sesuai ek?

Sapa sayang bos angkat tangan!!
Keje kat company besar ni mmg gua ada banyak bos.. (besar ke sangat? haha!)
Atas bos ada bos, atas bos kepada bos, ada bos lagi..
Tier banyak sangat..

Hari ni gua dapat tau bos yang 'paling gua sayang' kantoi mengular..
Seperti biasa, mesti dengan sahabat karib dia tu..
Jam kol 10.30 lebih kurang, dia dijumpai tengah sedap makan roti canai kat kedai mamak..
Kalo nak tau, kedai tu jauh sket dari opis, kena menapak la..
Ooo.. kalo makan kat kafe kang nampak terang-terangan lak..

Lain kali, kalo gua lak kene sound sbb turun makan, siap ko!
Saya bertindak mengikut teladan bos.. heheheh
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...