Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, November 3, 2009

Sapa rajin urut blakang i!

Sabtu lepas, boring gile dok umah..
So kitorang pegi Rumah Pena..
Mmg tak dapat imagine langsung apa ada sana..
Sampai, hujan. Aduh, dalam gelap tu jalan pijak rumput, doa je tak jatuh tergolek..
Dengan contact lens tak pakai, hanya dapat mengendap ikut tingkap, dilindung oleh payung2, nampak sipi2 je.. Tiba2 dengar orang gelak, orang tepuk tangan..
Aku tak nampak ni wei!
Kat pintu selipar gila banyak, mesti dalam penuh.. Takpe la..
Aa.. aku nampak dila raden.. dia je yg aku kenal.. tapi sori la nak tegur.. nanti dia ingat dia glemer sangat lak.. hehehe..

Dengan keadaan perut yang tak mengizinkan.. Berdiri lama mana larat..
Sebelum pulang, kitorang beli la selai t-shirt sindiket tu..
Balik2 kaka pakai kecik, dapat kat gua la nampaknya.. ☺

Yang nak cerita ni, betapa terhadnya benda yang boleh gua buat skarang..
Berdiri tegak dengar lagu negaraku pon belum tentu habis satu lagu..
Nak berjalan, sakit gila beb tapak kaki.. Nak shopping lama2 kat Tesco pon dah tak mampu..
Separuh akhir juara lagu, kaka dah tak benarkan gua pegi, nanti anak2 terkinja-kinja.. huhu! Sedih jugak hati, meronta-ronta nak tengok abang superman perform.. takpe la.. anak punya pasal..
Duduk kat ofis, walaupun maintain tegak ikut bentuk kerusi, belakang masih sakit..
Jenuh gila nak sampai ke 5.30 waktu pulang..
Tidur, tak boleh terlentang dah.. Rasa macam kena cekik.. Kepala kena kasi tinggi.. Tak sedap tido wooii!
Hobi tidur seperti katak dah tak boleh dilakukan juga, penyek baby dalam perut..
Aduh.. Ni baru pengorbanan kecik.. Macam mana la mak kite dulu ek..

Nota kaki: Aku nak bagi cadangan kat company, kasi kerusi urut Ogawa kat ibu2 mengandung..
Baru boleh keje lebih produktip!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...