Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, April 6, 2010

best? tak best?

apa yang best?

1) berat badan gua dah kembali seperti sebelum mengandung! yippi!!
2) setakat ni irfan masih minum susu dari badan gua tanpa dicampur susu lembu. kalau la dapat sampai 2 tahun.. amin!
3) gua ada bantal bucuk kecik yang montel! sampai kadang2 lupa bantal peluk yang lagi satu.. sori sayang! hehe..
4) irfan mewarisi lesung macam gua jugak.. boleh ganti fizz fairuz bile besar okay! haha!

yang tak best plak?

1) terpaksa meninggalkan si kecik di siang hari.. oh syahdu! (klise)
2) weekdays tinggal di klang, weekend di rumah, agak kelam kabut okay..
3) walaupun irfan anak yang baik, tak meragam dari dalam perut hatta bila dia dah keluar, tapi gua dapat hadiah baekk punya dari dia --> strecth mark teruk tahap gaban.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...