Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, April 4, 2010

kerja, oh kerja!

hari ni Irfan genap 2 bulan.. dan maknanya dah cukup 60 hari..
dan maknanya lagi, esok gua dah kene keje..
dan macam semua ibu-ibu lain yang bekerja, gua rasa tak sanggup yang teramat..

maka gua ambik keputusan untuk tambah cuti lagi seminggu.. weehoo!!
bos, nanti saya apply dalam sistem ok.. :D

bukan apa, risau Irfan demam sebab tadi baru cucuk..
dari balik petang tadi, dia tido je.. bgn kejap, bagi susu tido lagi..
tak larat agaknya.. kesian anak ummi..
tapi dia hero, kena cucuk nangis sikit je.. macam takde ape2.. cayalah!

sebagai persediaan ke pejabat nanti, gua dah beli cooler bag untuk simpan susu..
RM125, brand Mom's Little Ones..
tapi, hanya akan guna minggu depan.. hehehe..
harap2 susu banyak la.. amin!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...