Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, July 4, 2010

5 bulan!



*walaupun blur, tapi nampak cantik pulak..*

yay, anak ummi dah 5 bulan..
berat dah 7 kg.. memang patah pinggang ummi kalo dukung lama2..
tadi baru belajar2 pakai ring sling posisi duduk..
dah lama beli, tapi dok simpan je..
di kala irfan mengamuk takmo duduk dalam stroller, boleh la ummi guna..

disebabkan tadi kena cucuk tp tak nangis, ummi upah irfan baju baru.. hehe..
lagi 2 minggu/sebulan kena lagi skali, hepatitis B 3rd dose pulak..
jangan demam ye..

sabtu hari tu irfan jalan jauh lagi.. sampai ke temerloh pulak..
lepas tu singgah umah uncle pendi kat jerantut..
dah lama ummi tak dapat dinner paling meletop macam tu..
pergh, masakan orang pahang mmg best..
ikan patin tempoyak ummi kureng sikit, tapi ikan talapia goreng + sambal tu dah cukup terangkat..
first time rasa sambal belimbing.. mak oi! teringat-ingat sampai sekarang ni..
tapi irfan takleh makan ek.. tunggu besar nanti tau.. hehe..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...