Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, August 4, 2010

pada suatu hari..

pada suatu hari, gua singgah shell..
masuk dalam, teringin pulak nak makan cachos + aiskrim..

ke kaunter untuk bayar, disambut girang oleh cashier..
cashier bangla, pandai cakap melayu yg sangat peramah..

dia offer gua kad bonuslink..
free saja katanya..

gua pusing belakang cari kaka dimana..
nampak kaka sedang menghampiri..
tiba2 sang cashier tersebut tanya: "itu ayah ka?"

DENG!

soalan trivia:

1) gua yang kecik kah atau kaka yang besar kah?
2) adakah disebabkan gua beli jajan bermakna gua muda remaja?

nota kaki: gua tau saiz gua mini.. tapi still....... kecik ati!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...