Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, August 30, 2010

stokin untuk keselamatan..

bersiaran dari kampung.. wuih.. seronot!

irfan tido, ummi nak main game jap sebelum sahur.. boleh gitu? ☺

nak tidurkan dia malam tadi, macam susah sikit.. asyik nak main je..
skarang dah takmo orang pegang2 sangat..
kerjanya nak round 1 umah, pegang2, gigit2, belek2 semua benda..
sampai la letih yang melampau dan tak larat bukak mata lagi..
dan.. nasib baik walid perasan something..

sebelum ni dah nampak kaki kiri ada merah (bawah sikit dari ibu jari)
ingat kena gigit apa2, letak minyak tak hilang jugak..

rupanya dah melecet sikit.. maklum la.. bergerak2 kan tolak pakai kaki..
kaki kiri la yang teruk sebab dok kayuh2, tolak badan..
adoi.. sakitnya.. kesian la pulak, nak bagitau sakit kan tak boleh..

ok takpe, lepas ni pakai stokin 24 jam ye..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...