Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Saturday, January 8, 2011

hanyut mesti menang!

esok AJL.
kalau dulu, sudah semestinya dah terkinja nak dapatkan tiket.
kipas susah mati faizal tahir la katakan.
masuk 2 lagu pulak tu. mesti terkinja lebih banyak.
nak dapat tiket senang.
gua ahli rockensteiners. mesti dapat punya.

waktu AJL 23, gua salah sorang tukang sorak paling havoc.
kat seblah ada orang terpaksa ikut. kesian. heh.
bini dia over, redha saja la.
time tu punya seronok tak ingat dunia.
MUH memang layak menang. faizal tahir jangan kata la.
rasa nak potong rambut atas stage macam dia jugak.
tu belum masuk terkinja waktu semi final.
dah la muka masuk tv. adeh. kalau tengok balik memang malu.
malu sebab nampak terlampau excited. tak melambangkan wanita ayu dah. hihi.
yang paling best dapat ambik gambar sebelah dia.
2,3 minggu angau.

tahun ni gua langsung tak berusaha nak dapatkan tiket.
ada orang yang gua lebih minat.
setakat ni baru dua kali tinggal dia dan keluar berdua dengan hubby saja.
sekali tengok lagenda budak setan, sekali lagi tengok teater cuci.
nak pegi AJL, sudah tentu akan tinggal dia sangat lama. tak sanggup.
mungkin sebab priority dah berubah. sudah matang gua. hahaha.


ini dia putera raja yang tak sanggup ditinggalkan.

macam mana pon esok gua jamin F.T mesti menang something.
hubby nak tengok bola, tp sila tengok kat laptop ye sayang.
tv saya punya!

nota kaki: mungkin tahun depan putera raja dah besar boleh kot tinggal waktu ummi nak p ambik gambaq dengan F.T. (nak jugak!)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...