Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, April 13, 2011

perkataan pertama

bahasa yang keluar dari mulut irfan rasanya macam bunyi german sikit. haha
kalau tengok bola, orang cakap gol dia kata pang!
setiap kali tengok bola cakap pang, maknanya orang german cakap macam tu la kot. ☺☺

sebut mama, papa tu biasa. rasanya semua baby boleh sebut sebab senang.
ummi dengan walid susah nak pronounce kan. jadi tak pernah dengar bunyi yang hampir sama dari mulut dia.

cuma satu je setakat ni irfan sebut paling jelas.
Allah. atau lebih tepat awah..
kadang2 macam sebut Allahuakbar (dengan pelat dia la..)
memang sejuk hati dengar tau.
dia akan sebut setiap kali dengar azan/mengaji atau nampak sejadah.
kalau nampak sejadah mula la nak sujud. ikut suka je sujud. tapi sangat mengembang mekarkan hati seorang ibu.

seronok beb! ☺☺
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...