Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, October 21, 2011

36 minggu, 5 hari.

menunggu hari.
kalau berdasarkan perasaan dan kondisi badan sendiri, rasanya bukan dalam masa terdekat.
begitu juga pendapat orang² keliling di pejabat. katanya belum 'turun' lagi. hehe..
agaknya adik nak ikut jejak langkah abang irfan kot, tunggu ngam² 40 minggu baru nak tengok dunia..

malam ni akan pulang ke kampung.
kenduri punya pasal mesti ambik peluang untuk balik walaupun lepas ni akan menghabiskan masa berpantang di rumah mak tentunya.
untuk memastikan semua ok, kejap lagi akan ke DEMC untuk CTG.
lepas tu boleh rocket mode ke kedah tanpa was². ☺☺

ucapan utk bakal pengantin pon nak selit kat sini.
tahniah Raimi & Raimi. best betul nama korang sama. hahaha
terimalah hadiah yang tak seberapa dari kami.


*pengantin pon tak tengok lagi, mak dah upload dulu. hihi*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...