Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, October 11, 2011

handphone buta

dah 2 hari handphone aku buta.
sebenarnya tak risau sangat pon sebab handphone ni memang jarang bunyi.
takde sapa nak call.. hehe.. kesian..

alkisah encek sony jadi buta sebab anakanda baling keluar tingkap.
ya keluar tingkap.
tingkap rumah tingkat 4 ye.

pada masa kejadian, memang dah nampak dia ambik dan nampak gaya nak baling.
tapi mak tak sempat nak tahan. jadi, selamat la ke bawah.

hubby turun pegi ambik, tekan² la apa yang patut.
yang rosak adalah skrin. hitam je. entah on ke tidak taktau..
tapi nasib baik masih boleh terima call. nak call keluar pulak mana ingat semua nombor.
jadi la ia handphone buta.

dalam masa terdekat takde selera nak beli handphone baru.
lepas bersalin, habis pantang nanti la kot. boleh gitu.. hahaha..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...