Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, January 17, 2012

iphone? no thanks.

handphone.
bagi aku sekarang handphone macam tak penting.
langsung tak berbunyi, takde orang call pon. (sedih, sangat takde kawan)
dulu zaman bercinta penting la..

mak ayah pon tau aku selalu tinggal merata-rata, jadi kalau nak cakap dengan aku diorang akan call menantu kesayangan je..
sebab tu aku masih bertahan dengan handphone cedera jatuh bangunan tu.
bil bulanan pon tak sampai rm20.
sms yang selalu dapat pon hanya dari celcom, atau cik abang ajak balik/ajak makan.

tapi apa kejadah selalu sangat orang salah nombor call aku ni?
serius aku tak kenal sapa salehudin bin ahmad tu.
minggu depan tengok la, mesti dia call lagi. ish!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...