Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, August 6, 2012

pada zaman dahulu, ada seekor kancil.



nak berubah memang susah. kena kuat. kan?

sejak aksi stunt 4 bulan lepas, memang dah bertekad.
survey, survey, kebetulan ada tuah pulak dapat beli kereta company.
murah, tapi manual. banyak nak repair jugak ni.

dah try bawak. cuak. kelam kabut. lenguh.
memang perlu banyak praktis memandangkan dah tak pegang stereng lama sangat.
last tahun 2009 tu. sebelum irfan lahir. gila betul!

kata sepakat setakat ni, cik abang nak tukar enjin terus.
turbo L6 ke ape tah. aku takmo tau. yang aku tau, nanti boleh bawak auto. hahaha.
kita make-up kasi cun, tukar kulit, seat, tayar, rim. lawa la nanti tu.

nak sedapkan hati, sekarang kena keluar lebih sikit. nanti² penjimatan minyak berpanjangan kira berbaloi juga.
aku bukan reti bawak laju pon. lantak la turbo ke apa.
lagipon tak ada hutang.

mohon kekuatan dari Maha Esa.
alah bisa tegal biasa.

nota kaki: irfan dah banyak kali suruh ummi bawak jalan² naik kete kecik. tunggu la nak. untuk keselamatan kamu juga. ♥♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...