Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, May 20, 2008

Aku.Muzik.Kamu

hari ni memandangkan outlook takleh bukak..
maka keje dianggap takde la kan..
just nak share ngan korang, aku dah beli dah.. yay!! walaupun amir asyik suruh beli yg cetak rompak.. no way ok! yg sedihnya tu kalau bukak dalam kete asyik tunjuk muka tak best ngan suruh tukar bukak radio.. sedeynya!! takpe la.. aku dgr kat opis je.. diharap benda ni dapat mengembalikan minat ngan mood nak buat keje yg semakin pudar ni..
aku punya stage skarang ni bahaya dah.. muka mmg masam je kat opis ni, nak senyum pon malas.. asyik nak melawan bos je.. cane ni????

ok, berbalik pada cite album ni.. best.. memang best.. beli jangan tak beli ek.. ni la first cd yang aku beli since bertahun-tahun..
faizal tahir pya pasal kanz.. ahak!
kalau tak best takkan dapat menang byk award kot.. ok la.. nak sambung layan ini cd..
chow! nak pinjam cakap ek.. heheheh..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...