Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, May 14, 2008

Oh Faizal Tahir..

wah.. semangat tiba2 nak buat keje sbb dapat dengar lagu yg best gile.. atau sbb aku mmg minat gile kat penyanyinya?? mungkin..

saat kau tersenyum
saat itu kau memberi
saat ku rasa bahgia

selama ku tersenyum
selama itu ku memberi
selama yg kamu disini

namun ku bicara hanya pd bulan dan suria
aku punya cara utk menyatakan cinta
dan kamu hanyalah satu

ku mahu ada kamu saja bisa ku menunggu
selamanya aku milikmu
takkan pernah lelah ku menunggu
hingga aku punya kamu

sesaat kau tiada
saat itu yg kurasa
saat hidupku terlena

selama yg kau ada
selama itu yg ku rasa
selama hidupku bahgia

namun ku bicara hanya pd bulan dan suria
aku punya cara utk menyatakan cinta
dan kamu hanyalah satu

ku mahu ada kamu saja bisa ku menunggu
selamanya aku milikmu
takkan pernah lelah ku menunggu
hingga aku punya kamu

selama yg pernah ku merasa belum ada rasa yg ku rasa ini
fahamilah cintaku lebih dari cinta
tiada mungkin aku kan teruja
andai bukan kamu yg di hadapanku
bisa ku buktikan pada kamu
yang kamu hanyalah satu
dan tak pernah lelah ku menunggumu
hingga aku punya kamu
selamanya aku milikmu

takkan pernah lelah ku menunggu
hingga aku punya kamu....

semalam aku dgr radio, ada lagi org komen pasal kes faizal ni..
aku pelik kenapa tak habis²..
bagi aku, tak kisah apa yg dia buat sbb bakatnya amat besar!!
lagipon kesalahan tak sebesar mana..
bukan aku puji semata-mata sbb minat yg teramat sgt key..

tapi itu kata member opis aku..
dia kata peminat fanatik mmg la..

ye ke??
yg pasti.. aku sangat minat si superman tu..
suara dia boleh buat aku tido lena.. hem...

kepada adik faizal tahir..
balik la malaysia cepat woi..
aku ngan amir nak pg umah ko.. hahahha
make sure abg ko ada skali ek.. ;-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...