Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, May 22, 2008

Lunch jugak hari ni..

sejak emosi tak menentu ni, slalu jugak aku tak breakfast.. keperluan yg penting setiap hari tu..
kebetulan ada kakak2 yg ajak aku lepak minum+makan di kala pukul 10.. habit biasa tempat keje.. dah makan tu konon takyah lunch lagi la, bole buat keje sket memandangkan hari ni rasa cam semangat bekerja tu dtg walaupun sikit je percentage dia..
tapi tetiba rasa cam boring, merayau-rayau kat floor office yg tak bape besar ni dan beborak ngan kak han.. borak punya borak tetiba dia ajak aku teman dia p tgk rumah yg dia mao beli.. dlm hati macam malas, tp dok opis lagi malas.. so aku ikut.. bole tahan gak umah yg dia nak beli tu.. pantai hillpark kan.. lawa ar.. bile la aku lak nak beli umah ni..
time dah dekat kol 2 so dia tanya mao makan mana.. suggestion mesti la mid valley.. ikutkan hati mmg nak tp aku rasa bersalah la pulak.. semalam dah la half day je keje.. ari ni mao mengular lagi.. so aku ambik keputusan suh kak han hantar je balik opis, pastu beli bege je kat kafe.. macam mana pon, aku bangga dgn diri aku.. aku masih ada sayang pada keje yg makin lama aku makin nyampah.. dah la rumors yg kata aku nak benti keje dah tersebar.. mana la bos aku dapat cite ni.. tension tu tension jugak, tapi takde la sampai nak resign.. insyaallah, tak lama lagi semangat ni akan pulih seperti biasa dan akan bersemangat mencari rezeki yg halal..

berbalik pada tajuk, akhirnya aku lunch hari ni.. hahahaha... diet konon!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...