Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, May 1, 2009

Duit bisa merubah manusia..

Malam ni final One In A Million..
Gua tengok dengan kusyuk dengan family kat kampung..
Sambil bersorak untuk peserta pilihan kami..
Semangat gile neh!

Sebelum ni langsung tak penah tengok, hari ape ditayangkan pon gua tak ambik kisah..
Sebelum ni jugak, gua agak sinikal..
Gua ingat kata-kata gua sendiri..
"Ha? Tomok pegi audition, confirm tak dapat punya.."

Lepas tu, gua dengar Tomok dapat imuniti.. Uih, dasat gile..
Jadi untuk menyaksikan dengan mata sendiri, gua tengok kat youtobe persembahan dia..
Pergh.. bole tahan.. Tak sengau langsung ar!
Jadi gua mula rasa bersalah sebab kutuk2 dia.. hihi..

Dan malam ni, kalau nak tahu sapa peserta pilihan kami, sudah tentu En. Tomok/Shah Indrawan..
Gua berniat dalam hati, kalau dia nyanyi sedap gua nak undi..
Memang sedap beb.. Yang lain hampeh je gua tengok..

Yang buat hati gua tersentuh dan semangat nak undi tu, masa dia cerita sikit2 kisah dia dulu..
Penah masa show kena baling botol semua.. Kalau diingatkan mmg gua la paling anti budak2 Newboyz tu dulu..
Dia cite sambil sebak beb.. Gua pon sebak skali la..

Gua undi dengan penuh dedikasi, tanpa memikirkan bil gua bulan depan..
Bukan sebab sebak tadi tu, tp gua nampak dia memang layak kalau nak banding dengan yang lain tu..
Siap dapat sokongan dari mak gua lagi..
" P ambik telepon mak cepat!!!"

Jadi, tahniah Tomok..
Lu dah dapat satu juta ni, bayar bil telefon gua bulan depan key..
Guna la duit tu untuk tujuan yang suci murni..
Tolong jangan sesekali menyanyi sengau lagi!

Sekian.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...