Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, July 8, 2009

Eno halia takde, teh halia pon bole jugak..

Di sebuah restoran:

Aku: Bagi asam pedas ikan pari 2..

Pelayan: Akak nak set ke asam pedas saja?

Aku: Set..

Pelayan: (angguk)

Aku: Lagi, mintak kailan goreng dengan telur dadar ek..

Pelayan: (angguk lagi sambil catat)

Aku: Air pulak kasi teh halia satu, air mata kucing satu..

Pelayan: Itu je kak? Saya ulang order ye.. bla bla bla..

---------------------------------------------------------
Selepas beberapa lama menunggu, air yang kami order sampai.

Air mata kucing letak depan aku, teh halia depan kaka.

Haha.. tipikal betul, air panas mesti kasi lelaki.. kenapa ek?

(Sebenarnya sbb perut masuk angin je aku order air panas tu, kalau tidak hentam ice lemon tea ar.. hehehehe)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...