Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, July 9, 2009

Lagi lagi petai..

Macam ni kot rasanya mengidam..
Selalunya kalau teringin nak makan sesuatu, tp tak dapat..
Boleh je ganti dengan benda lain..
Selalunya jugak, bila dah kenyang terus lupa pasal benda nak makan tadi tu..

Tapi bab sambal petai ni, hari ni masih teringin+teringat..

Kalau la dapat balik kampung hari ni jugak..
Kalau la mak boleh pos je se-tupperware untuk aku..

Ok la, utk menyedapkan hati sendiri..
Aku akan cuba buat sendiri dulu..
Kalau still tekak+perut tak terima..
Bang... jom balik SP sekarang!!!!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...