Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Friday, July 3, 2009

Nasib baik apa yang aku fikir orang lain taktau..

Banyak benda yang buat aku annoyed.
Kenapa ni?? Adoi..

Tolong la berenti risaukan aku. I'm not a damn child anymore! Just about to have one ni tau tak? Ada sorang je yang boleh risau terlebih pasal aku iaitu suami aku! (ha.. jangan sampai aku speaking london.. marah betul ni!)

Susah nak explain la, bukan tak menghargai orang yg risaukan aku tu. Tapi terlebih sangat. Please ok! Mmg buat aku rasa menyampah tahap b*b1!

Ada masanya aku menyampah dengar ringtone orang. Gile tak? Aku dah makin rasa tak masuk akal. Tapi yang tu pon aku menyampah. Dah la terhegeh-hegeh nak angkat telefon dia tu, bunyi macam hampeh! Takkan aku nak p cakap kat dia, "please change your ringtone, or else.." Gangster gila la pulak.. Jangan terasa ya kawan², bukan telefon anda.. ehehhehe

Ok la, lepas dapat tulis ni rasa lega sikit.

Nota kaki: Apa aku boleh buat untuk coolkan diri ek?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...