Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, September 29, 2009

dah cuba berdikari, tapi kenapa macam tak benarkan aku buat begitu?

kalau dah tertulis sesuatu akan terjadi, pasti terjadi kan?

pulang dari kerja tadi, semuanya ok..
walaupun hujan baru berhenti, jalan tak sesak sangat..
dah hampir sangat dengan rumah..

sampai je tempat tu, tiba-tiba nampak ada motorsikal tergolek..
kete depan brek emergency, aku pon sempat brek.. tak langgar..
tp dum!! kena hentam dengan kete belakang..
bayangkan, macam mana perasaan aku masa tu..
keluar kete, tengok belakang mengucap panjang..
Ford 4x4 yang langgar, mau tak ranap kete..

dah la husband takde, perut boyot, kete kena hentam..
apa la dugaan..
lepas ni terpaksa menumpang rumah orang..
untuk senang pegi keje..
sebelum tu dapat berita kaka terpaksa outstation 2 bulan..

ya Allah, aku mohon segalanya dipermudahkan..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...