Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, September 29, 2009

tumpah.. tumpah..

raya kat Ipoh best jugak..
penat beraya umah orang..
melantak lemang je kejenye..
kat sana takde menu lain selain lemang..
kalo kat kedah, ada jugak laksa, mee kari, bihun sup utk tukar selera..
rasanya kalo disukat lemang masuk perut aku raya pertama tu mmg jadi sebatang!

bukan nak cerita raya..
dah takde mood raya dah..

peel budak² kecik ni..
lawak dow! anak aku nanti macam mana la..
aku siap nangis sampai ketawa, eh silap.. terbalik..

ada budak kecik ni, makan eskrem conetto..
mula2 uih, bukan main layan dia makan.. sedap sungguh nampaknya..
lama2 ekskrem tu cair..
dia biar lagi, jilat, jilat..
lama2 makin cair.. sampai meleleh kat tangan dia..
bukan nak pegi bagitau abah ke, mak ke..
dia lepak je atas tangga.. (aku tgk je sambil rasa nak gelak guling2)
bukan lepak je tau, dia duduk atas tangga sambil cakap, "tumpah, tumpah, tumpah.." sambil buat muka sedih..
sila baca dalam nada puteri buluh betong dalam cerita p ramlee..

.
.
.
.

tak kelakar ke?
aku rasa macam nak gelak sampai nangis lagi skali neh!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...