Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, October 7, 2009

kisah malim bosan..

kisah 1.

hidup gua skarang mmg tak happening..
menumpang rumah orang (tapi bayar sewa okay..)
lampu bilik air sejak aku masuk hari tu terbakar..
asyik meraba-raba je kalau malam nak membuang..

nasib baik housemate semua okay walaupun baru berkenalan..

balik umah, jam baru pukul 8 gua dah terbongek..
tiba2 jadi mengantok walaupun teramatlah awal..
hasilnya.. gua terlebih tidur setiap hari..

kisah 2.

kaka ada di Penang..
jauh pon gua tak risau.. tapi tetiba rasa hangin pulak hari ni..
sila baca:

tapi at least mmg laki gua normal.. ☺
hehehe..
kisah 3.
hari2 gua datang kerja jalan kaki..
exercise.. bagus jugak untuk beranak nanti ye tak?
tapi yang menghanginkan gua selalu..
kebanyakan umat2 syarikat tempat gua keje ni mmg buta undang2!
kalau nampak garisan tmpt melintas, ala.. zebra crossing tu..
lagi dia tekan minyak!
naik minyak la gua jadinya..
kebanyakan pompuan lak tu.. alahai.. makcik oi.. lesen beli ke..
nasib baik ada pak guard sebagai penyelamat..
dia prittt skali.. tak berenti jugak taktau la nak cakap apa..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...