Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, October 21, 2009

pengalaman pertama, mmg segala benda rasa nak share dengan dunia

di ambang alam ibu ni, at least ada sorang best friend lama yang boleh berkongsi cerita..
tapi antara kitorang, dia yang akan beranak dulu..
nasib baik dia dulu.. hehehe..
sama macam zaman skolah la, masa nak cucuk BCG tu tengah beratur pon boleh main tolak2..
hang la dulu, hang la dulu..

aku masih rilek ayam, barang baby ape pon tak beli..
rasa macam lama lagi, tp bila pikir balik pejam celik dah nak masuk tahun baru..
EL dah pilih hospital mana nak pergi, siap bayar deposit..
aku hospital pon tak sure lagi..

dalam SMS, aku pesan dia belajar push dari sekarang..
tapi katanya taknak pikir, sebab terbawa-bawa dalam mimpi..
siap nak pegi berak pon konfius, sakit perut ke sakit nak beranak..
takut lain teran lain yang keluar.. hehehe..
aku pon takot wehh..

hari tu baru tengok video dalam fb, pasal perkembangan bayi dalam perut..
katanya lebih kurang aku skarang, baby dah boleh mendengar dari luar..
jadi aku pon letak headphone kat perut, pasang ayat2 suci..
malu orang kata aku tak betul, siap tutup perut dengan bantal..
tapi mmg rasa tindak balas la.. dia dengar rasanya ni..
kaka kata, tak boleh dengar sangat dah lagu Faizal Tahir.. hehehehe

Anak kawan aku tu boy, sama la.. boleh lawan gusti nanti..
EL, kalo hang dah masuk hospital bagitau aku..
Kalo free nak pi melawat..
Tapi tak best, anak kita tak sama tahun..
Kalo tak boleh skolah sama-sama.. hehehe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...