Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, October 8, 2009

Ting! mentol atas kepala..

sindrom terlebih tido ni mmg mempunyai effect yang susah digambarkan..
dulu gua penggemar bantal terkemuka..
tapi skarang teringat bantal pon dah bikin gua menyumpah!

kalau dah tau tido terlebih, yg pegi tido awal tu kenapa..
ha..
tu soalan yang pandai..

rumah gua duduk skarang ni selalu takde orang..
gua malas nak soal siasat diorang pegi mana atau tiba2 cakap nak ikut..
nanti diorang ingat gua ni buang tebiat..

dok sorang2, apa nak buat..
channel tv walaupun ada yang berbayar tu, bukan best sangat..
nak baca majalah, dah bape hari belek yang sama.. letih..
laptop takde.. nak main game handset dah muak..
abeh, tido la apa lagi..

tiba2 hari ni dapat idea..
kalau bagitau kaka mungkin dia kurang setuju..
gua mmg biasa hangat2 taik ayam ni..

kepada kekanda yang dirindui,
weekend ni teman saya pegi kedai, beli set cross stitch baru ek..
dulu mmg penah buat tp separuh jalan, simpan kat mana pon dah tak ingat..
tolong la.. saya janji, sebaik kekanda habis outstation nanti cross stitch tu mesti siap!
pleeeaaaasssseeeeeeeeeeeeeeee....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...