Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, October 16, 2008

Muzik apa anda suka?

Alkisahnya..

"Bapanya mahukannya jadi seorang askar,
Bukan cita-citanya,
Bukan impiannya.

Dia terlalu muda tuk tinggalkan keluarga,
Bila tiba masanya,
Rindu mulai terasa.

Berkecamuk hati,hatinya sendiri,
Persoalannya kini,sampai bila mampu ku bertahan,
Mampukah ku bertahan?

Wowo,Nampak ketarakah dilema di wajah ku,
Wowo,Diluarnya tenang tapi tuhan saja tahu.
Wowo,Nampak ketarakah dilema di wajah ku,
Wowo,Diluarnya tenang tapi tuhan saja tahu.

Beginikah selalunya cinta,
Diakhiri sengsara,
Setelah dicurahkan semua.

Cuba ku dalami,Sampai termimpi mimpi,
Namun apa yang ku jumpa,Semuanya sama.
Berkecamuk hati,hatinya sendiri,
Persoalannya kini,sampai bila mampu ku bertahan,
Mampukah ku bertahan?

Wowo,Nampak ketarakah dilema di wajah ku,
Wowo,Diluarnya tenang tapi tuhan saja tahu.
Wowo,Nampak ketarakah dilema di wajah ku,
Wowo,Diluarnya tenang tapi tuhan saja tahu.

Ini semua dugaan Nya"

* Menarik ar lirik ni.. tambah pulak penyanyi dia ni, nyanyi macam rilek gile..
tak besusah payah langsung.. nak tarik sana tarik sini ke..

Memang berbeza la dari lagu zaman dulu.. zaman rock kapak tu..
Aku selalu gak dengar, mula2 terpaksa, last2 terbiasa..
Sebabnya.. kaka peminat setia sinar fm.. carta fulamak mak mak mak.. hahaha
Dengar nama kumpulan pon dah sayu, scoin, spoon, success, scan... aih.. awat seme start ngan s neh..
Lirik lak tu seme sedih, kena tinggal kekasih, kekasih curang, pendek kata semuanya membawa mood sayu, pilu, hiba.. ohhhh!!

Cuba baca lirik kat atas, kalo tau nyanyi skali..
Simple, cite pasal dilema org yg kena paksa jadi askar..
Baru la tak sayu.. ^_^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...