Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, October 28, 2008

Saya plan untuk lari..

"Siti.. Boleh tak attend meeting petang ni..
Nak prepare presentation utk dato' tuuut...
Hj tuuutt mintak attend sekali..

Aku: Pukul berapa meeting tu?

"Tak sure lagi, tapi kena stay back kejap je..
Mungkin pukul 5 lebih.."

Ahh.. Semua mesti guna ayat "nak prepare utk dato" atau apa supaya benda tu nampak urgencynya..
Tapi, saya mau pulang awal.. Abang, tolong jangan beri izin.. hihi..
Nak mengeluh lebih², kamu hanya makan gaji maka mesti patuh..
Jika report itu yg diminta, harus dibikin ikut kehendaknya..
Walaupun report yang lebih kurang sama, hanya format yang sedikit berbeda..
Walaupun reportnya, perlu dibuat dalam 10 versi yang berbeda.. Turutkan saja..

Tuhan, berikan aku kekuatan kesabaran..

Tapi, aku ingin lari petang ini..
Tepat 5.30 sesudah tanggungjawab wajibku di pejabat selesai..
Akan ku lari sekuat hati ke LRT.. Jika ditelefon, jangan diangkat..
Aku sudah pulang!! yeeehaaa!!
*Ini semua kerana aku golongan paling bawah seperti gambar itu..*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...