Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, December 21, 2010

irfan, jom terbang!

minggu ni last keje.. next week cuti seminggu dan sudah pasti anak ayah ni nak balik kampung.
rindu wo!! nak buat macam mana, gua ni kira merantau ke ek? ☺

tapi kali ni gua terpaksa balik dulu, cik abang kemudian.
kalau duit terlampau banyak boleh la dia hantar, patah balik, balik kedah semula, pastu abeh cuti balik kl balik. adoih!
gua naik bas? 5 jam lebih pegang anak sorang² tu.. kalau dia mengamuk macam mana? adoih lagi!

check tiket air asia murah jugak.
tapi gua sorang ni. taktau macam mana irfan agaknya atas kayangan tu nanti.
tapi lebih kurang 45minit je. gua kena pack barang sepadat mungkin, 1 beg sahaja.
senang nak bawak kanan anak kiri beg.
jimat masa sampai penang beb.. uih, eksaited!

macam mana ni..
rasanya ada budak tu perlu dibiarkan mengantuk tahap gaban kot..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...