Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, December 16, 2010

vroom vroom!

kebelakangan ni rasanya dah malas nak beli mainan utk anak teruna gua ni..
sebabnya, dia macam tak reti main pon..
semuanya nak campak je.. macam rugi la pulak kan..

tapi tiba2 macam gila stereng pulak..



inilah stereng yang dimaksudkan.. hehe.. (thanks to maklong irfan, save duit ummi)

dah lama ada ni.. tapi irfan macam tak minat..
tekan2 keluar muzik tu pon dia buat dek.. main sikit2 la..

tapi tah macam mana, tiba2 seronok pulak dia tolak benda tu..
melangkah bukan main laju lagi..
tolak pon laju sampai bontot tertinggal.. maklum la, mana cekap jalan pon..
satu rumah nak round. bila terjumpa obstacle, langgar. huih, ganaih!

takpe irfan, practice make perfect.
balik kampung nanti ummi bawak balik, ronda umah maktok pulak ok..

nota kaki: nak snap gambar dia in action tp payah. mana nak jaga dia, nak pegang kamera. dapat snap pon ada gambar orang sekeliling yang tak sesuai nak upload. driver baru dapat lesen memang loqlaq sikit. :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...