Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, December 24, 2010

jom cuti!

almost 3pm.. lengang.. almaklum mood cuti bermaharajalela..

pam dah 2 kali, tp down sikit. erm, emosi kacau betul sejak kes semalam.

jadi mood seronok nak balik kampung jatuh berguling-guling.
tak sabar nak abis kerja. balik rumah tengok tangan putera gua yang sakit tu.
malam ni kena kemas barang. ish, bukan senang nak bawak 1 beg je. adeh!

naik flight, sampai memang cepat.
tapi rasa macam kurang best sebab nanti mesti banyak soalan.
malas nak panjang cerita pasal kemalangan tu.

yang paling tak best, mesti ada yang ingat gua tak pandai jaga anak.
contoh hari tu, irfan menangis kuat gila sebab jatuh katil.
gua agak jauh dari tempat kejadian. tak sempat nak sambut sebab harap orang lain tolong tengokkan..
tiba² jiran selang 3,4 buah rumah datang sambil tanya "mak dia buat apa?" deng!
dah la risau anak jadi apa², tambah sakit hati lagi..

harap² cuti kali ni jauh dari sakit²..
mak, ayah tunggu anakandamu pulang.. hehe!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...