Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, June 16, 2011

cerita hari ini..

hari bergerak sangat pantas.
minggu bertukar minggu, sekarang dah pertengahan june.

baby juga cepat membesar.
tengok ticker tu, dah 4 bulan setengah.
baby bump dah nampak. lebih cepat dari dulu.
dah rasa baby kick. pun lebih cepat dari dulu.

tak sabar tunggu next appointment sebab ummi dah buat benda bahaya. hehe..

sebab earthquake kat Sumatera hari tu, kat pejabat pon rasa.
2 kali gegar, semua kena turun selamatkan diri kalau2 bangunan dah tak selamat.
jadi mak dengan gagahnya turun tangga. dari tingkat 13!
campur level M, UG lagi.. adeh!

dah lepas 2 hari, sakit peha dan betis dah kurang sikit.
tapi alhamdulillah, selain kaki takde tempat lain yang sakit.
insyaallah, takmau buat benda bahaya lagi..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...