Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, October 13, 2010

Irfan - kesyukuran

nama anak² skarang semua canggih² kan?
sedap semuanya..

ramai kawan² irfan lahir tahun ni..
nama?

Alya Darwisyah
Muhammad Rayyan Iman
Muhammad Adam Rizqi
Muhammad Ahnaf Zikri
Arianna An Nur

ramai lagi sebenarnya, tapi ini semua anak geng kamcing ummi dgn walid..
yang belum lahir pun ramai..
tapi antara semua, Irfan abang! hehe..

kalau ikutkan, kami paling awal kawin.. 2008..
tapi agak lambat 'lekat' irfan.. hampir 10 bulan baru dapat berita gembira..
agaknya irfan nak lahir tahun yang sama dengan kawan² dia kot..
jadi, irfan dapat pegi melawat semua kawan2 dia yang baru lahir..
tambah sekarang, kalau biar tanpa kawalan mesti dia nak picit baby tu..
maklum la, aku kan abang! hehe..

ramai jugak yang tanya tentang nama anak bucuk ensem kesayangan ummi ni..
irfan je nama dia?

a`ah.. Muhammad Irfan je..
kami sengaja pilih nama yang ringkas, baik maknanya..
bukan apa.. nama walidnya dah panjang.. esok penat nak tulis borang!

nota kaki: gua tulis entri ni sambil goyang2 kepala, bahu.. sedap gila lagu Maher Zain yang ni.. (Allahi Allah Kiya Karo (feat. Irfan Makki))

nota kaki 2: anak ummi tak boleh jadi penyanyi ek!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...