Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, August 21, 2008

Camana nak buat sambal belacan sempoi??

Wah, pagi² samp opis dah dapat msg dari ibu saudaraku nan terchenta..
Aku mmg sayang dier lebih dr mak sedara yg len.. sbb dialah yg menjaga aku dari kecik, masa parents aku p gheja..
Ari tu aku ada tanya dia camana nak bikin sambal belacan superrbb..
Sbb dia mmg pakar bab tu.. kalo dia buat mmg menjilat tangan kaki la.. huhuhu..

So dia tanya aku dpt tak msg dia yg panjang berjela explain pasal tu..
Dan nampaknya aku tak dapat.. So aku pon bgtau takpe la, ujung bln ni mao blk kampong..
so bole la singgah umah dia kat Penang..

Yg lawaknya, ni jawapan dia..
"ok.. lg pun kalu x buat demo smbai 2 tetap x sempoi.."

hahahahahahahahahaa.. kenapa tah aku nak tegelak dgn pekataan sempoi tu..
mmg org Penang betoi la maklang aku neh..
so.. aku akan cuba praktikkan pekataan tu dlm percakapan harian..
sempoi....!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...