Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, August 13, 2008

Kebetulan la!!

Adoi.. hari ni gile bab* bengang sangat ni kenapa??
Seme org kalut mintak tu mintak ni.. hampeh arrrrr!!!
Rasa cam nak hempuk tepon je, kjp2 bunyi, kjp2 bunyi!!
Org tua tu pon kalut gak, rilek arr aku nak cari la neh!!

Tetiba marah jadi reda..
Nak tau nape?? lawak la..
Aku biasa kalo bengang akan dgr mp3 gile kuat..
pakai headphone kan.. mmg kedap bunyi la, org sekeliling ckp ape pon aku buat dekk je..
tgh syok layan lagu, tetiba kuar lagu pak nil..

"Jangan jangan jangan, jangan cepat marah.."
"nanti cepat tua, bikin gaduh saja.."
"jangan jangan jangan, jangan nak melatah.."
"nanti naik darah, lagi masalah!!!"

hahahahahahhahaha... sebijik kene batang idong aku..
ok la, ok la, aku tak bengang dah.. huhuhuhuhu...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...