Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, August 4, 2008

Monday Blurrrrr...

I hate monday!!
Going to work with damn sleepy mind, body and soul!! wah!!
Sesuatu yg x penah aku buat.. tido time lunch kat meja opis!!
Betapa mengantoknya aku..
Kebetulan hari ni aku puasa (ganti la, nak dkt ramadhan dah neh!!)..
Maybe that could be the biggest contributor for my sleepy mode today..
Yg bestnya gile nyenyak dlm lebey kurang 15 minit..
Tiba2 banyak mangkuk2 hayun yg bising.. How i wish i can make them vanish.. (poof.. ilang!!)
So, aku nak nak cuba analyze kenapa perkara pelik ini berlaku..
Akhirnya aku rasa semuanya disebabkan kehidupan yg telah berubah..
Sebetulnya aku ni gila kaki tido.. Pantang nampak bantal, pantang ada free time..
Skarang mana bole tido sgt, dah la kat umah mertua.. (gile ke nak membuta je!)
And more, i think time goes by faster than before.. (before married of course..)
Kejap je dah esok, dan esok lagi..
Tambahan skarg ni dlm proses nak pindah.. Betul2 berdikari sebagai seorang isteri..
Harap2 tak lama lagi seme ok.. Badan, cpt adjust!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...