Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, August 14, 2008

Jauh perjalananku..

Wah, hari ni aku kene bangun gile awal sbb first time naik tren ke opis dr umah baru..
skang2 ni dah la kene siap baju keje utk 2 org..
nak buat breakfast seme.. tp memandangkan convention kat opis, gua x smpt masak nasik goreng mcm dlm perancangan semlm..

Gua cuak sket sbb still konpius cane nak naik LRT. ampeh tak?
dah terbiasa naik Putra je, pg stesen LRT peghak..

Apa yg menarik gua jumpa, ada 3 makhluk Allah ni..

* Dlm LRT, gua masok dgn penuh bergaya.. Berdiri lama2 tu, tetiba ada sorg mamat ni masok. Hem, takde bende nak pandang aku pandang dier la.. Sebenarnya sepjg dlm tren tu gua asyik tepikir, mamat ni melayu ke indon, indon ke melayu.. muka agak kacak dan skali pandang mmg melayu. tp malangnya dia pakai baju batik ala² wak suparjo!! ada ke org muda nak pakai baju camtu?? hemm...

* Dalam Putra, ada 2 org masok bwk beg besar.. takde bende yg pelik, tp tetiba terperasan org ni.. membuat aku musykil lagi skali samada dia ni pompuan ke laki.. nak kata laki, tp ada rupa cam pengkid.. aku tepikir satu je, kalo la org tu mmg lelaki tulen, kesian dier sbb kurang nampak kejantanan tu.. nampak ala² pengkid, nak buat kasar cane pon still nampak ko tu pompuan..

* Tgk org tido dlm tren mmg perkara biasa.. tp yg ni aku nampak dia pya nyenyak mengalahkan tido atas tilam vono.. agaknya tren tu dah 2-3 kali ulang alik hujung ke hujung kot.. hehehe..

So, kalo selalu aku kene ke opis sendirian, akan ada byk lagi jenis manusia unik akan ku jumpa..
nantikan episod akan datang.. chow!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...