Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Monday, August 18, 2008

nasib baik ada cucuq cempedak..

Hari ni isnin, betolak punya awal dr Klang sbb takut jam memandangkan ari ni naik kete..
Semalam tido lewat sbb kena siapkan report ARO.. yg gua pulun siapkan tu sbb 1 dah janji, lagi 1 dia siap msg masa tgh sedap tgk perlawanan bandminton yg hanya menyumbang Perak pada Malaysia.. so gua dgn gagahnya siapkan gak, dan siap submit kol 2 pagi tu.. bagus sebenarnya, biar dia nampak betapa rajin dan dedikasinya staff dia ni.. ahahahaa

Samp opis awal, ngantok beb.. ari ni dah la jalan gile clear.. lupa lak kitorang psl cuti skolah.. kalo tau mmg smbg tido lagi.. dok je dpn pc, tingat kena kasi data kat member.. so gua pon nak buat la dgn semangat berkobar-kobar.. tp sbb kena guna Access, abeh hang pc gua.. ni yg gua paling nyampah.. dpt pc baru dah, siap spek seme canggih.. tp still hang nape?? tetiba gua tingat, ni mst sbb byk sgt barang haram gua smpn dlm ni.. heheheh.. ok la, azam gua mulai ari ni akan clean kan seme, transfer masok external gua yg dah nak penuh melimpah-limpah ngan pelbagai movie atau bakar saja dlm cd.. hem..

Masa dah hampir ke tghari, tp menatang database tu masih hang, tak kuar2.. so cane?? ni yg kuar lagi satu post aku.. hehehe.. dan penyelamat kepada segalanya ialah cucuq cempedak mertua aku kasik bekal td.. nasib baik bwk naik opis.. boring2 tunggu leh gak ngunyah..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...