Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, August 20, 2008

komentar ttg filem..

Dulu, masa zaman remaja gile gua mmg gile layan movie..
mesti kat panggung ar.. port ttp aku ngan hubby (dulu time berchenta, pakwe la kan..) mesti TGV KLCC..
maklumla dekat ngan kolej.. KLCC mmg umah nombot 2 la..
tak kisah cite apa, asal kuar tgk wayang, asal kuar tgk wayang..
siap kumpul tiket tu seme.. boleh kalah semua pengumpul stem berkaliber sekalipun..
sbb tiket wayang gua lagi byk..
yang pelik tu, mana dtg duit.. keje tak.. still blaja..
dapat duit pinjaman pon byk mana sgt la, kjp je abeh..
ooo... sumbernya sudah semestinya PA&MA.. time nak mintak call buat suara sedih..
"ayah.. mak.. cek tak cukup duit la, boh sket bole?"..
betapa skarg gua sedar gua dah byk susahkan mak bapak.. (tetiba sayu hati dan nak nangis.. huwaa!!! nak balik kampong!!!)

ok berbalik pada komentar filem kita..

habit aku skang, time lunch tapau nasi makan dpn pc..
so takkan nak makan sambil tatap je wallpaper faizal tahir tu kan..
skali2 bukak movie la sepam dua.. baru sdp makan nasik!

ari tu gua layan cite "Lelaki Seterika" atau bahasa omputehnya Iron Man..
fuh.. best gile, lagipon hero dia tu ensem sesangat! awww!!

antara scene² menarik yg gua suka:

*masa first dia sedar lps kena bom tu.. siap tarik wayar pjg gile dr idung dier.. aduii.. gua ngeri part ni.. dah la tgh makan.. ishhh!!
*pastu gua ske watak pakcik yg tolong dia build robot masa dlm tahanan tu.. kesian je tgk.. tp last² mati.. sedey gak ar..
*kan lepas dia dah berjaya lari dr geng jahat tu.. first thing yg dia mintak --> american cheese burger. tetiba gua tepikir, kalo la ter-stranded kat mana² lama gila, pastu dpt balik umah perkara pertama aku nak makan.. laksa buatan mak gua arr!!
*pastu part si seterika ni panggil pembantu dia.. soalan dia "how big is your hand"? ingat nak buat ape, rupanya suruh seluk lubang kat dada dia tu.. haiya.. nape aku pilih movie ni utk tgk samb makan..
*lagi.. masa tgh terbang tu siap boleh jawab call.. mmg gempak la talian telefon mudah alih die.. kat langit pon coverage baikk pya..

pendek kata, cite ni menghiburkan.. lagipon kalo cite tak best, tp hero dia ensem gua mesti ckp best, jgn risau.. huhuhu.. so sesapa yg lom tgk cite ni tgk ar.. layan..........
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...